Contactgegevens
Rietbaan 6
2908 LP Capelle aan den Ijssel
010-2646060
Sales@dbf.nl
http://dbf.nl
KvK 68729766
Contactpersoon
Cora Van der Meijde
010-2646060
c.meijde@dbf.nl
Over het bedrijf
Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, customer data management en klantloyaliteit. Onze tools, systemen en services maken van jouw klanten, loyale klanten. Datadriven werken has no limit! Alle diensten voor datadriven marketing en klantcontact onder één dak Nooit alleen een systeem, maar altijd persoonlijke begeleiding van een team van dbf-ers! Bijna 22 jaar geleden wilden wij onze klanten zo goed mogelijk helpen met hun community beheer. We begonnen klein, zoals dat gaat (op 1 april 2000). Inmiddels beheren we 3,5 miljoen klantgegevens. Wij maken het abstracte concreet en het ingewikkelde gemakkelijk. Wij verzamelen, structureren en combineren online en offline data en geven daarmee inzicht in het gedrag van gebruikers. Zorgvuldig gecertificeerd: Gegevens zijn bij ons heilig. We behandelen jouw data zorgvuldig en discreet. Onze certificaten zijn daarvan het bewijs. We voldoen aan de geldende wet- en regelgeving vastgelegd in de AVG, dus geen zorgen. Onze beloften: - Wij zijn je gids in de wereld van data en klantloyaliteit - We automatiseren al jouw klantprocessen - We maken marketing makkelijker en effectiever - We geven bruikbaar inzicht in klantdata - Wij beschermen data met ons levenDiensten
- 1. Customer datamanagement en consultancy: Wij helpen organisaties het maximale uit klantdata te halen.
- 2. Loyalty solution: Wij ontwikkelen en implementeren innovatieve loyaltysystemen.
- 3. Personal Service : Wij zorgen ervoor dat jouw klanten geen zorgen hebben over hun persoonlijke eigendommen.
- 4. Customer Care services : Modern Klant Contact Centrum met bereikbaarheid over alle on- en offline kanalen. Van telefoon en e-mail tot webcare en live chat.
- 5. Fulfilment services : Al het postwerk van onze klanten is bij dbf onder 1 dak geregeld. Van printen en couverteren, tot warehousing, verpakken en verzenden.