Contactgegevens
Tweede Reit 4
5233JN 's-Hertogenbosch
06-57250338
info@doeacademy.nl
www.doeconsultancy.nl
KvK 66876532
Contactpersoon
Arno Doornekamp
Eigenaar
arno@doeacademy.nl
Ambassadeur
Cathy Hoekstra
Over het bedrijf
DOE Academy: Praktische verbetertrainingen trainingen voor het hele bedrijf met een gezamenlijk doel. “Maatwerk training per rol, taak, functie of specialisme. Elke medewerker telt mee binnen in je proces, binnen de cultuur in jouw tent” De 100% praktische training voor het MKB! Ervaart u een probleem of uitdaging in een bedrijfsproces? Dan is een van de vier trainingen mogelijk een oplossing. Op basis van de visie van DOE Academy op het implementeren van Lean in de organisatie en het toepassen van de eigen ontwikkelde methode ‘Het Vizier’ laat DOE Academy de medewerkers nadenken over de verspillingen en verbeteringen in het eigen werkproces. Met behoud van de eigen bedrijfscultuur! Lean is niet het doel maar een middel om verbeteringen in het werkproces te bewerkstelligen, waarbij DOE Academy de mens in het proces voorop stelt. DOE Academy waardeert de bedrijfscultuur, omarmt hem en verbetert hem door de medewerker centraal te stellen met als doel het bedrijfsproces te verbeteren. Met uiteindelijk als hoger liggend doel: de klantwaarde verbeteren en de klanttevredenheid verhogen! Door de opgedane praktische kennis is de medewerker in staat zijn eigen werkproces continue te verbeteren: “Je tent op orde in één dag” DOEL – Wat is het doel van medewerkers trainen? Deelnemers kunnen verspillingen in het eigen werkproces direct signaleren/opsporen en deze aanpakken door middel van Lean technieken. Met uiteindelijk als doel het vermeerderen van de (klant)waarde in het werkproces. DOE Consultancy Analyse van de huidige situatie en verbeteringen vinden en doorvoeren in de processen. DOE Consultancy gaat altijd uit van Win/Win /Win methode binnen deorganisatie. DOE (Inspirational) speaker: Moet de nieuwe visie en missie worden uitgelegd aan de medewerkers? Laat mij het doen, juist in begrijpelijke taal en voor de medewerker een duidelijke boodschap. Is er zorg over de kwaliteit? Laat mij uitleggen hoe verkoop en marketing werkt. Een nieuw pand? Laat mij uitleggen wat je verwacht van de medewerkers. Mijn eigen verhaal is ongeveer gelijk aan dat van de meeste mensen. Dus ben ik prima in staat om mij in te leven in elk ander persoon. Wil je, ga je, moet je iets veranderen dan heeft een verandering altijd een keerzijde. Wees bewust van de gevolgen van de keerzijde van deze medaille. Wat ik in basis aan een groep mensen probeer uit te leggen is dat het allemaal niet moeilijk is. Bedrijfskunde, optimalisatie, omgaan met collega’s en managers, kwaliteit leveren, het verschil tussen werknemers en medewerkers. Alle facetten worden aangestipt met een aantal punten uitgelicht die op dat moment belangrijk zijn voor de organisatie. Het verhaal is niet compleet als er naast luisteren geen gehoor wordt gegeven aan kritische geluiden. Kritiek betekend meedenken, dus goed. Uitleg vragen mag altijd en uitleg geven moet altijd. Daarbij hoort ook accepteren van de uitleg. Mijn verhaal is altijd op basis van gelijkwaardigheid, vakmanschap en betrokkenheid (creëren) van alle medewerkers Werken aan tevreden medewerkers, waarderen van vakmanschap uiten van ongenoegen kan allemaal met het vizier. Deze tool wordt uitgelegd om de sessie een blijvend karakter binnen de organisatie te geven.Diensten
- Trainingen: Continues Improvement en commercieel denken op de werkvloer
- Consultancy: Verbeterpunten mee helpen uitrollen op de werkvloer
- Speaker: wij zorgen dat medewerkers het bedrijf zin krijgen in veranderingen