Lunchspecial bij Meiden van de Molen

Dinsdag 28 januari 2020
Van 11:30 tot 14:00

Evenement start over

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Details
Date:

januari 28

Time:

11:30 am - 02:00 pm

Click to Register: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-lunchspecial-bij-meiden-van-de-molen-88833949735
Organizer

MKB Rotterdam Rijnmond

Website: https://www.eventbrite.nl/o/mkb-rotterdam-rijnmond-10929306331
Venue

Meiden van de Molen

99 Noordeinde, 3201 AK Spijkenisse

Spijkenisse, ZH, NL, 3201 AK

Thema: Nieuwe methoden om uw omzet te vergroten

Wat is Pinterest? – The Pinfluencers

Met inmiddels ruim 4 miljoen Nederlandse geregistreerde gebruikers is Pinterest een platform wat je als r(e)tailer niet meer kan negeren.

Driekwart miljoen ‘Pinners’, de gebruikers, zijn dagelijks op zoek naar producten en diensten mét een koopintentie. Alleen zijn bij veel bedrijven de mogelijkheden die dit platform biedt voor hun bedrijf nog niet bekend. In deze presentatie neem Maarten ons in vogelvlucht mee wat Pinterest voor jouw bedrijf kan bieden op het gebied van:

*branding

*hoger in Google

*meer verkeer en verkopen (online én offline)


Ontdek Facebook Bedrijfsmanager- All Day Communicatie

Wil je al je Facebook, Instagram en in de toekomst Whatsapp advertentieaccounts vanuit één dashboard managen. Maak dan gebruik van Facebook Bedrijfsmanager. Met deze tool kan je eenvoudig je zakelijke en persoonlijke gebruik scheiden en samenwerken met anderen. Ontdek in 20 minuten hoe je Facebook Business Manager moet inrichten. Mis het niet. Je hebt er later veel plezier van.

Eventmanagement van NU & Eventdesign (conceptontwikkeling), het inzetten van een klein of groot event als marketing en communicatiemiddel om een bepaald resultaat te behalen. – @Noes Eventmanagement & Conceptontwikkeling

De tijden dat een eventmanager alleen wat regelt zijn voorbij. Events worden nu gezien als een live communicatiemiddel om je doelgroep naar je toe te halen en een doelstelling te realiseren vanuit het event. Vragen zoals: “Wie zijn wij en wat willen we bereiken tijdens een event?” “Wie is mijn doelgroep en welke boodschap en/of welk verhaal wil ik vertellen?” Welk gevoel wil ik mijn doelgroep meegeven en welke verandering wil ik dat er plaats vindt als zij mijn event verlaten?” “Wat voor impact wil ik maken?” Deze vragen moet men eerst beantwoorden voordat ze een event klakkeloos willen neerzetten. Een event is dus een waardevol middel om een marketing of communicatiedoelstelling te behalen en dat kan niet iedereen.

Hoofdpartners

Co-partners