Over het bedrijf
Omdat markten en behoeften van opdrachtgevers onder invloed van IT en globalisering steeds sneller veranderen is het voor veel organisaties uitdagend om goed aangesloten te blijven op die steeds veranderende wereld. De concurrentie is fel en er moeten regelmatig keuzes gemaakt worden met betrekking tot:
• Welke markten en klanten willen wij graag bedienen?
• Wat is ons onderscheiden vermogen voor onze (potentiële) klanten?
• Hoe moeten wij onze propositie formuleren en in de markt zetten?
• Hoe willen wij commercie bedrijven en hoe kunnen wij ons commerciële DNA verder ontwikkelen?
• Hoe ziet onze commerciële organisatie eruit en hoe besturen we die effectief?
Een concrete commerciële strategie dus, als leidraad voor uw optreden in de markt.
Sinds 2013 ondersteunt XtroVision het management van organisaties bij het ontwikkelen van hun commerciële slagkracht. XtroVision heeft de afgelopen 9 jaar al voor veel mooie bedrijven mogen werken waaronder Capgemini, Bam, SPIE, Heijmans, KPN, Jongeneel, RH Marine, Unica, ATOS, Batenburg en van Dorp.